Móda

Brýle jsou to nejdražší, co na sobě máme. A teď už i absolutní módní hit

foto: Francesco Paggiaro / Pexels.com

Podívejte se, co máte na sobě, a řekněte mi, jaký kousek je nejdražší. Pohled vám sjel k hodinkám, správně, ale tu nejnákladnější věc možná neuvidíte. Máte ji na očích.

Dioptrické brýle už dlouho atakovaly naše peněženky, ale teprve loni se z nich staly absolutní módní hity. Hudebník Pharrell Williams navrhl pro značku Louis Vuitton brýle z 18karátového žlutého zlata, potažené diamanty a brilianty. Ve stejném duchu se značka Fendi blýskla něčím, čemu říká Singular Vision. Obroučky jsou z 18karátového bílého zlata a osázené diamanty.

Přečtěte si také

Své o cenách ale vědí i běžní návštěvníci optik, kteří hledají obroučky XXL, tedy ty nejdražší. Víte, proč je nosíte? Značí sebevědomí. Nestydíte se, že máte dioptrie. Na rozdíl od barevných obrouček vám neberou osobnost.

K zahození není ani to, že se za nimi v pohodě ztratí nějaká ta vráska. „Velké brýle vyjadřují osobnost se silným charakterem,“ vysvětlila Manuella Cretté, obchodní ředitelka výrobce brýlí Carlotti, pro francouzskou Elle.

Myslím, že velké obroučky milujeme, protože nám připomínají dětství. Filmy, kde největší šviháci nosili tvídová saka a kalhoty do zvonu. Módní ikonu Iris Apfel. Hlavní výhodou ale je, že pokryjí celé zorné pole, takže skvěle vidíte. To u brýlí taky není k zahození.

Podpořte Reportér sdílením článku