Logo

E-shopy: Ciziny se nebojíme

Ilustrační foto: Profimedia.cz

Zástupci velkých českých on-line obchodníků si věří. V anketě říkají, že žádné velké nájezdy zahraničních e-shopů nečekají, respektive se jich nebojí – a to i díky tomu, že znalost českého zákazníka je v tomto byznysu rozhodující faktor. Současně mají velké e-shopy ambici vyrazit za hranice.

  1. Kdo bude podle vás do pěti let vládnout tuzemskému e-commerce trhu – budou to čeští hráči, globální hráči, nebo čeští hráči v zahraničních rukou?

  2. Co je klíčové pro to, aby z tuzemských e-shopů vyrostli minimálně regionální hráči?

  3. Je česká e-commerce nějak opožděná za čínskou nebo americkou? Pokud ano, tak o kolik let?

  4. Co v nejbližší době ovlivní vývoj e-commerce v Česku a ve světě?

  5. Jaké zboží má teď největší potenciál úspěchu ve světě on-line prodeje

Tomáš Havryluk, místopředseda představenstva Alza.cz

Podpořte Reportér sdílením článku