Čtyřicátníci v extázi
14. února 2016
Reportér 02/2016 · Číslo 18KW: Jasně, David Bowie…
JPM: … umřel i Lemmy z Motörhead, ale to chcete vážně začínat rozhovor tímhle tématem?
JPM: Dost mě zasáhla smrt Petra Hapky, kterého jsem hodně respektoval. Vím, že to byl pán v letech a delší dobu nemocnej. Uvědomuju si, že zažil i rozdal spoustu radosti – a stejně mě to vykolejilo. Ale vůbec nejvýrazněji mě zasáhlo, když zemřel Filip Topol. To mě rozhodilo mnohem víc než Bowie nebo Lemmy.
JPM: Upřímně řečeno, v devadesátých letech to moje nejoblíbenější kapela nebyla. Jako dvacetiletému začínajícímu muzikantovi, který se zajímal o anglickou nezávislou scénu, kde všechny kapely při hraní koukaly spíš do země, než aby na pódiu dělaly show, mi dokonce Filip Topol připadal lacině teatrální.
JPM: Pro mě to byl zbytečný exhibicionismus, ale dnes už vím, že je to jinak, že potíž byla ve mně, protože já jsem prostě stydlín. A ruku na srdce, nikoho nebaví koukat na stydlínský kapely, všichni chceme vidět baviče. Anebo lidi, kteří mají takové charizma, že nemusí dělat vlastně nic, ale ono je to silný – neboli Filip Topol se hodil pro pódium mnohem líp než já. Já mám naštěstí vedle sebe Katku, která se nestydí.
Podpořte Reportér sdílením článku
Autor velkých rozhovorů a reportáží s velmi dobrodružnou povahou.