Nike, Adidas, Starbucks a obchody s českou duší
9. září 2018
Reportér 09/2018 · Číslo 499. září 2018
Reportér 09/2018 · Číslo 49Doma je zná jen málokdo. Přesto pracují pro značky jako Adidas, Nike, Starbucks, Dior nebo třeba Calvin Klein. Česká společnost EYELEVEL staví špičkové obchody po celém světě. O tom, jak se dostala ke globálním firmám, v čem vidí budoucnost maloobchodu a proč svým zaměstnancům vaří jako v nejlepších restauracích, mluví ředitel firmy Petr Blabla.
Popravdě, znám příjemnější činnosti. Snažím se zařídit co nejvíc při jediném nákupu. Víc nakupuji, když jsem na cestách. Tam bývám sám, takže to není na úkor času s rodinou nebo jiných zájmů.
Vím, jaké triky se dají použít, takže se obvykle dívám rovnou po zboží. Ale někdy se opravdu přistihnu, že si místo zboží prohlížím stojany a zkoumám, jak dobře jsou udělané.
Působíme jako tvůrci tzv. Global Brand Theatre – hledáme nové postupy, navrhujeme objekty a prostory a udržujeme přední světové značky v centru zájmu. Není to tak, že někam přivezeme regály a smontujeme je. Snažíme se o neustálou inovaci klasického prodeje, o optimalizaci a design celé zákaznické cesty, která lidem zajistí stále nové podněty a zážitky. Od prvního kontaktu zákazníka se značkou přes návštěvu prodejny až po konzumaci tzv. ponákupních aktivit. Proto se například hodně věnujeme vývoji digitálních technologií. Naší hlavní motivací je přitom udržitelnost a společenská odpovědnost.
Uvědomujeme si, že svět se mění a ani perfektní obchodní prostor už k úspěchu nestačí. Proto dnes poskytujeme služby v podobě kompletního zákaznického zážitku.
Zhruba dvaceti. Naším cílem není mít co nejvíc značek a postavených obchodů. Odjakživa jsme si vybírali partnery se shodnou firemní kulturou a stylem podnikání. Současně preferujeme značky s globálním působením, protože mohou nejlépe těžit z našeho vlastního globálního uspořádání.
Podpořte Reportér sdílením článku
Zakladatel magazínu Reportér.