Oliver Dlouhý: Dovezeme vás dronem k elektroboeingu
18. února 2018
foto Radek Miča
Řídí startup, který má sedmnáct set zaměstnanců a loni prodal letenky za osmnáct a půl miliardy. Třicetiletý Oliver Dlouhý by chtěl ale ještě dál a výš. Kam chce svůj vyhledávač Kiwi posouvat, jak vychází s akcionáři a kdy by uplatnil právo veta na prodej firmy? Rozhovor s mužem, který skončil druhý v soutěži EY Podnikatel roku, přičemž za vítězem Lubomírem Stokláskem (Agrostroj Pelhřimov) zaostal o jediný hlas.
Včera.
Zpravidla tak třikrát za dva týdny.
U byznysových cest to tak je. Ale když to čas dovolí, snažím se využívat našich služeb. Rád si vyzkouším virtuální propojení linek a přestup, abych měl zkušenost na vlastní kůži.
Říkáme tomu „virtual interlining“, je to schopnost spojit lety nespolupracujících dopravců do jednoho itineráře. A k tomu zároveň garantujeme, že když se první let zpozdí a zákazník navazující let nestihne, zařídíme mu let nejbližším volným spojem do cílové destinace.
To platí v případě, že cestujete s odbaveným zavazadlem. Pak si musíte zavazadlo vzít a následně znovu odbavit pro další let. Ovšem více než sedmdesát procent našich klientů cestuje pouze s příručním zavazadlem. Každopádně však doby na přestup nastavujeme tak, aby se i vyzvednutí a zároveň opětovné odbavení zavazadel stihlo. Počet spojení, kde pasažér zmešká přípoj, je hluboko pod jedním procentem.
Podpořte Reportér sdílením článku
Zakladatel magazínu Reportér.