Proč se mladí muži z webu vrhli do fotbalu
11. září 2016
Reportér 09/2016 · Číslo 25Když se objevilo jméno nového sponzora fotbalové ligy, vyvolalo to docela pozdvižení. Žádný nadnárodní gigant, ale česká firma – a navíc internetová. Proč ePojištění investuje do fotbalu? Co všechno dělá NetBrokers Holding a jak vyrostl? Dušan Šenkypl, šéf a třetinový vlastník holdingu, u toho všeho byl od samého počátku.
Chodím tak dvakrát třikrát za rok. Občas na reprezentaci, na poháry, na ligu tak jednou ročně.
Zhruba od mistrovství Evropy. Prostředí jsme sledovali, a když došlo k oddělení první ligy jako samostatného subjektu, začali jsme přemýšlet, zda fotbal nezapadne do našich dlouhodobých marketingových plánů.
Pořád jsme relativně mladá firma. Znalost naší značky v populaci je kolem deseti procent, a tak hledáme cesty, jak o sobě dát vědět dál.
Byl to společník Jan Barta.
Viděli jsme, že dva měsíce před ligou není nic uzavřeno. Takže jsme cítili dobrou příležitost v rychlém jednání. Sami jsme o tom debatovali tak den dva a pak jsme oslovili STES, marketingovou agenturu fotbalu.
Podpořte Reportér sdílením článku
Zakladatel magazínu Reportér.