Proč se mladí muži z webu vrhli do fotbalu

Dušan Šenkypl

foto Petr Kozlík, Mafra

Když se objevilo jméno nového sponzora fotbalové ligy, vyvolalo to docela pozdvižení. Žádný nadnárodní gigant, ale česká firma – a navíc internetová. Proč ePojištění investuje do fotbalu? Co všechno dělá NetBrokers Holding a jak vyrostl? Dušan Šenkypl, šéf a třetinový vlastník holdingu, u toho všeho byl od samého počátku.

Chodíte na fotbal?

Chodím tak dvakrát třikrát za rok. Občas na reprezentaci, na poháry, na ligu tak jednou ročně.

Klíčová služba vaší skupiny ePojisteni.cz se stala partnerem fotbalové ligy, což mnohé překvapilo. Jak dlouho se o tomto partnerství jednalo?

Zhruba od mistrovství Evropy. Prostředí jsme sledovali, a když došlo k oddělení první ligy jako samostatného subjektu, začali jsme přemýšlet, zda fotbal nezapadne do našich dlouhodobých marketingových plánů.

V jakém smyslu?

Pořád jsme relativně mladá firma. Znalost naší značky v populaci je kolem deseti procent, a tak hledáme cesty, jak o sobě dát vědět dál.

Kdo s tímto nápadem přišel?

Byl to společník Jan Barta.

Jak dlouho jste o tom debatovali?

Viděli jsme, že dva měsíce před ligou není nic uzavřeno. Takže jsme cítili dobrou příležitost v rychlém jednání. Sami jsme o tom debatovali tak den dva a pak jsme oslovili STES, marketingovou agenturu fotbalu.

Co pro vás bylo rozhodující? Snaha zvýšit povědomí o značce z deseti procent třeba na padesát?

Podpořte Reportér sdílením článku