Dvacet let, devatenáct značek a tři děti
11. října 2015
foto Petr Kozlík, Mafra.
Máme opravdu mimořádný rok, už od ledna vykazujeme nárůsty obratu v desítkách procent. A to nejen u turistů, ale i u místních zákazníků, kteří si kupují dražší modely. V tomto směru je u nás ekonomické oživení opravdu cítit.
Ano, pokud vydrží trend až do konce roku. I když se prodeje postupně více vyrovnávají v průběhu celého roku, je pro nás prosinec stále nejsilnější a nejdůležitější měsíc.
Loni už jsme neměli Simple Concept Store, obchod s módou, který jsme prodali. Takže na tržbách jsme si mírně pohoršili na 360 milionů. Ovšem zisk se výrazně zlepšil.
Obrat roste o desítky procent, navýšení hospodářského výsledku se dá očekávat obdobné. Nechci to zakřiknout, ale mohli bychom v tržbách atakovat půl miliardy.
Udělali jsme také reorganizaci ve firmě a omezili náklady. Ale tím hlavním impulzem bylo právě otevření samostatného obchodu Rolex. Je to značka, která se velmi dobře prodává a oslovuje turisty i české zákazníky.
Podpořte Reportér sdílením článku
Zakladatel magazínu Reportér.