Obleky na míru v digitálním věku
5. června 2016
Reportér 06/2016 · Číslo 22Před pár lety se zdálo, že budoucnost leží v čistém on-line obchodu. Zákazník se sám změří, nakliká si míry, firma ušije, pošle a hotovo. Jenže to se ukázalo jako slepá cesta. I obří služby tohoto typu zcela padly. Dnes je znát, že on-line konfigurátory fungují, ale jen tam, kde firmy mají zároveň kamenné obchody.
Protože pokud zákazník zadává míry sám, téměř nikdy není schopen anebo ochoten se změřit tak, jak to udělá profesionál. I my jsme zkoušeli různé konfigurátory postavené zcela na samoobsluze zákazníků, ale novou verzi, se kterou přijdeme v průběhu června, jsme postavili tak, že úvodní míry bereme my.
Ano. Pokud vám první střih vezme profesionál a ušitá košile vám sedí, pak si můžete směle objednávat další přes web, volit látky, barvy, ale střih a míry se drží podle vašeho zákaznického profilu.
Pokud k nám přijdete na web za pár měsíců, přihlásíte se ke svému profilu, systém se vás zeptá, zda se vám výrazněji nezměnila postava. Pokud ne, kliknete, navolíte parametry a my košili ušijeme a garantujeme, že sedí. Vyžaduje to jistou míru upřímnosti sám k sobě. Pokud jste přibral sedm kilo a kliknete, že jste pořád stejný, tak vám ta košile asi moc nebude.
S jistotou do tří týdnů, ale tu dobu chceme časem snižovat, až na nějakých pět dnů.
Podpořte Reportér sdílením článku
Zakladatel magazínu Reportér.