Další problém Babiše na Čapím hnízdě. Fígle s fiktivní reklamou
14. července 2019
Reportér 04/2019 · Číslo 56Další problém Babiše na Čapím hnízdě. Fígle s fiktivní reklamou
14. července 2019
Reportér 04/2019 · Číslo 56Další problém Babiše na Čapím hnízdě. Fígle s fiktivní reklamou
Farma Čapí hnízdo, kvůli které je obviněn premiér Andrej Babiš, by musela být celá polepená reklamou. Vykázala totiž takové tržby za propagaci, že by tam prakticky pořád po dobu pěti let muselo viset 1 100 billboardů. Nevěříte? Vyplývá to z veřejně přístupných dokumentů. Několik set milionů za reklamu tam ovšem utratily výhradně firmy skupiny Agrofert založené Andrejem Babišem.
Zapomeňte na surikaty, klokany a lemury. Největším tahákem na Čapím hnízdě byly billboardy, reklamní stojany a letáky.
Farma, kvůli níž Andreje Babiše i jeho rodinu obvinila policie z možného dotačního podvodu, byla v prodeji reklamy papírově tak úspěšná, že by musela patřit mezi nejvýznamnější prodejce inzerce v Česku.
Podivuhodné přitom je, že potenciál farmy s hotelem, restaurací a zvířaty, objevily a za reklamy platily pouze společnosti z Babišova holdingu Agrofert.
To vše ukazují úřední dokumenty včetně oficiálních výročních zpráv.
Kvůli údajně mimořádné úspěšnosti inzerce na Čapím hnízdě může mít Andrej Babiš stejné potíže jako kvůli padesátimilionové dotaci z evropských peněz.
Podpořte Reportér sdílením článku
Do Reportéra přišel, protože si myslí, že práce musí mít smysl a člověka bavit.