Poradna

Mobilní aplikace pro klienty bank

Tomáš Reytt
02 / 05 / 2018

Zajímá vás cokoli ohledně financí? Potřebujete poradit s penězmi a nevíte na koho se obrátit? Napište svou otázku na adresu: redakce@reportermagazin.cz.

Zajímá vás cokoli ohledně financí? Potřebujete poradit s penězmi a nevíte na koho se obrátit? Napište svou otázku na adresu: redakce@reportermagazin.cz.

OTÁZKA: 

Jsou pro klienty bank mobilní aplikace opravdu tak užitečné?

 

ODPOVÍDÁ: Tomáš Reytt, ředitel digitálních kanálů mBank

Mobil má člověk stále při sobě, proto vítězí v rychlosti a praktičnosti. U nás v mBank, kde je z principu 100 procent klientů digitálních, se využívání přístupu přes mobil vyrovnává internetovému bankovnictví. Trend je jasný: zatímco před třemi čtyřmi lety ke svým financím přistupovala před mobilní zařízení čtvrtina klientů, dnes je to téměř dvojnásobek. Nejčastěji uživatelé bankovních aplikací procházejí historii plateb a převodů, převádějí peníze, zjišťují aktuální zůstatek na účtě a také v ní vyhledávají nejbližší bankomaty a pobočky. To vše zvládnou intuitivně během minuty od vytažení telefonu z kapsy. Vedle rychlosti hraje stále větší roli pohodlí, tedy praktická stránka ovládání bankovních služeb a produktů. Mobil se tak stává skutečně plnohodnotným nástrojem, díky kterému si klienti založí účet nebo si vezmou půjčku. A například díky službě Google Pay integrované do aplikace se mobil s androidem proměňuje v platební nástroj fungující jako bezkontaktní karta, kterou tak může nechat doma. A v bezkontaktních platbách patří Česká republika ke světové špičce.

Partnerem rubriky je mBank.

Galerie (1) Diskuze Sdílet

Autor také napsal

Mohlo by Vás zajímat