Poradna

K čemu jsou dnes vlastně bankovní pobočky?

Martin Pejsar
09 / 09 / 2018

Zajímá vás cokoli ohledně financí? Potřebujete poradit s penězmi a nevíte na koho se obrátit? Napište svou otázku na adresu: redakce@reportermagazin.cz.

Zajímá vás cokoli ohledně financí? Potřebujete poradit s penězmi a nevíte na koho se obrátit? Napište svou otázku na adresu: redakce@reportermagazin.cz.

OTÁZKA: 

K čemu jsou dnes vlastně bankovní pobočky? Klienti jsou přece mnohem více na internetu.

 

ODPOVÍDÁ: Martin Pejsar,  obchodní ředitel mBank

Ani ne před dvaceti lety platilo, že banka = pobočka. S nástupem internetu se však začal měnit i bankovní svět. Internetové bankovnictví je dnes naprostým standardem jak z pohledu servisního, tak i obchodního. Přibližně před 5 lety začaly být „in“ bankovní aplikace v chytrých telefonech. Například mBank je především digitální, internetové bankovnictví. Přes mobil nebo tablet k nám „chodí“ zhruba 150 tisíc klientů. Šetří jim to čas. Vlastních poboček, tedy finančních center máme dlouhodobě mezi deset až patnáct. Pokud se klienti rozhodnou navštívit pobočku, očekávají především složitější servis, chtějí konkrétní službu nebo rozebrat detaily produktů. Ostatně 80 % z těch, kteří přijdou kvůli produktům, chtějí s bankéřem řešit hypotéku, spotřebitelský úvěr nebo kreditní kartu. Zbytek rovným dílem připadá na pojišťovací produkty a běžný účet. Přirozeně nižší počet klientů znamená pro bankéře, že musí být výborně připraveni a bezpodmínečně musí dávat takovou nabídku, která „zazvoní“.

Partnerem rubriky je mBank.

Galerie (1) Diskuze Sdílet

Autor také napsal

Mohlo by Vás zajímat