Fotbalová logika

Mistrovské oslavy fotbalistů pražské Slavie.

Profimedia.cz

Odcházející sponzor první fotbalové ligy zaskóroval a přenechává místo v sestavě mladším.

Značka ePojisteni.cz už nebude sponzorem první fotbalové ligy. Popravdě řečeno, dalo se to čekat. Jednak šéf ePojisteni.cz Dušan Šenkypl vždy celkem otevřeně říkal, že se chtějí spojovat pouze s fotbalem, který nemá skandály. Což v současnosti po obvinění předsedy fotbalové asociace Miroslava Pelty rozhodně neplatí.

Logiku to ale dává i při pohledu, který je více obchodní než etický. Sponzorský kontrakt by trval už jen jeden rok, od sezony 2018/2019 má liga smluvně zajištěné titulární partnerství s Fortunou. Známost značky významně vzrostla už během prvního roku spolupráce, druhý by k posílení značky už tak moc nepřidal.

Během roku se také změnila vlastnická struktura NetBrokers Holdingu, majitele e-Pojisteni.cz. Před Vánoci prodali původní majitelé, kteří stáli za firmou v době uzavírání sponzorského kontraktu, lehce nadpoloviční podíl ve firmě německému mediálnímu koncernu Bauer. V tomto směru určitě sponzorský kontrakt také nezaškodil, minimálně kupujícím signalizoval, že vstupují do opravdu významné firmy.

Účel sponzoringu tak byl z pohledu mladých českých internetových investorů naplněn hned několikanásobně. Není tedy divu, že se po skandálu kolem Pelty rozhodli šéfové ePojisteni.cz už dále neutrácet. Nastoupili, zaskórovali a mohou nechat místo v sestavě dalším.

Podpořte Reportér sdílením článku