Tornádo ve vířivce

Kateřina Kadlecová

Michaela Danelová

Kateřina Kadlecová (rozená Kolářová, 1976) prožila s vířivkami více než polovinu života. Od vzniku firmy v roce 1995 je jednatelkou a menšinovou spolumajitelkou. Původně držela ve firmě třicetiprocentní podíl, dnes činí její podíl v USSPA 36,9 procenta; zbylých 63,1 procenta patří jejímu otci Petru Kolářovi.

Kdy jste byla naposledy ve vířivce?

Minulý týden. Používáme spa docela často. Syn tráví hodně času v plaveckém spa, my s manželem si zase užíváme relaxaci ve vířivce. A to je nejhezčí v zimě – když je kolem sníh, má teplá lázeň největší kouzlo.

Platí stále, že výraznou většinu vaší klientely tvoří individuální zákazníci? Mění se to nějak v čase?

Podíl je pořád stejný, privátní zákazníci u nás dominují. Třeba ve Španělsku máme o něco větší podíl různých hotelů a wellness zařízení, ale na domácím trhu je to jednoznačně individuální klientela.

Pro privátní zákazníky nabízíte mnoho modelů vířivek a swim spa. Podle čeho bych se měl rozhodovat, jaký zvolit?

Prvně je asi třeba vůbec dospět k tomu, že potřebujete odpočívat a že ve spa můžete spojit osobní relax s rodinnými chvílemi. Pak se rozhodněte, zda se chcete hlavně hýbat – a pořiďte si swim spa (s protiproudem umožňujícím plavání – pozn. red.), nebo hodláte hlavně odpočívat, pak se pro vás hodí klasické spa. Dál samozřejmě záleží na prostoru, který máte k dispozici, a funkcích, které požadujete. A samozřejmě také na penězích.

V jaké cenové kategorii se vaši zákazníci nejčastěji pohybují?

Máme zařízení v cenách od zhruba 150 tisíc korun do 400 tisíc. Nejprodávanější jsou modely kolem 350 tisíc. Nejpodstatnější je právě ono rozhodnutí o nákupu, provoz už je potom finančně nenáročný.

Na kolik vyjde roční provoz?

Je to několik tisíc ročně. Celé zařízení je vytvořeno tak, aby s tím byla co nejmenší starost.

Jak vlastně vypadá váš typický český zákazník? Odkud je, co dělá, jak často používá spa?

Podpořte Reportér sdílením článku