Prostě vás ztrapníme. Nenechte se!

12. října 2014

Kampaně naprosté většiny kandidátů do letošních komunálních a senátních voleb si nezasloužily nic jiného než se jim vysmát.

Už dlouho na parkovacím domě vedle Státní opery v Praze visí obří billboard šperkařské značky, na němž Simoně Krainové chybí horní část oblečení. Drží si rukama holá ňadra a vystrkuje jazyk ve vyzývavé pozici někam směrem ke kopí sv. Václava. Nedávno se na reklamní pás jen o pár desítek metrů dál, na svodidla před hlavním nádražím, položila Laura Janáčková, kandidátka do Senátu za ANO Andreje Babiše. Na řidiče vykoukla usměvavá tvář a vyšpulené pozadí v negližé tělové barvy, takže žena vypadá při průjezdu po magistrále jako nahá – celé je to samozřejmě velice vyzývavé.

Krainová propaguje heslo „Šperky nejsou hřích“. Janáčková vábí na slogan „Láska, sex a politika…“. A stejná Janáčková se na své facebookové stránce ptá: „Položme otázku. Proč se máme my a naše děti v Praze na ulici proplétat mezi prostitutkami, válejícími se narkomany a bezdomovci?“ Zvlášť když „se prostitutky vystavují už i ve výlohách“.

Je hrozný svět, ve kterém se ve výlohách mohou vystavovat nikým nevolené prostitutky, zatímco z kandidátek na senátorku svlékajících se do spodního prádla si nevděční občané dělají legraci.

Otevřená radnice – zadnice

Kampaně naprosté většiny kandidátů do letošních komunálních a senátních voleb si nezasloužily nic jiného než se jim vysmát. Fotku pěti dam kandidujících v Litvínově s heslem „Otevřená radnice vyšpulená zadnice“ těžko vnímat jinak než jako příslib análního sexu v prostorách magistrátu. Na první signální sázela i TOP 09, jež samozřejmě podnět umisťovala vždy na to politicky správné, tedy pravé místo (fotka loga vytetovaného na pravé polovině nahého ženského zadku). A zlínská sociální demokracie nabídla pomocnou ruku v ženském klíně s empatickou promluvou k mladým: „Pro spoustu z nás to bude poprvé. Nestyďte se nám dát šanci…“ Freudián by s analýzou jistě uspěl i v případě, kdy si u kandidáta přečte heslo „Komín čistý a bezpečný“, popřípadě nápis „Zateplíte, ušetříte“ pod nyvými pohledy dvou mužských kandidátů žižkovské kandidátky zelených, křesťanů a starostů. Ostatně ujištění ze strany ANO „Prostě ho postavíme“ nepotřebuje komentář. U alfa samce o tom není třeba pochybovat.

Kromě sexuálních narážek se hrálo na první signální s kreativitou první základní. „Ulice bez psí stolice“ je heslo, za něž by se styděl i puberťák – věru zvláštní, že nositel tohoto sloganu je přes čtyřicet let starý. Naopak upozornění „Mám rád psy, ale ne jejich hovna“ lze pohříchu vnímat jako upozornění na kulinářské preference kandidáta, i když těžko soudit, kdo za takové zjištění bude vděčný.

Podpořte Reportér sdílením článku